donderdag 21 augustus 2008

Hoe versier ik Bill Kaulitz? (Deel 9)

Niets uit deze cursus mag gekopieerd worden zonder toestemming van de auteur. Een link naar deze cursus plaatsen, dat mag natuurlijk wel.

Lieve meisjes,

Ik hoopte dat jullie mooie videoboodschappen voor Bill Kaulitz zouden hebben gemaakt, naar aanleiding van de vorige les. Toen ik vandaag op Youtube keek zag ik echter geen enkele videoboodschap voor Bill Kaulitz. Ik vraag mij nu af hoe diep jullie liefde voor hem eigenlijk gaat? Zijn jullie te lui om zelfs maar een leuke videoboodschap voor jullie grote liefde in te spreken? Willen jullie soms niet dat Bill Kaulitz jullie ziet en hoort?
Ik piekerde me suf, maar vanmiddag kwam ik tot de conclusie dat het waarschijnlijker is dat jullie door mijn mega leerzame weblog al beginnen af te kikken van jullie Bill-Kaulitz-verslaving. Waarschijnlijk beginnen jullie je er bij neer te leggen dat Bill Kaulitz onbereikbaar is en misschien hebben jullie zelfs al in het echte leven een knappe look-a-like gevonden waar je je lusten op kunt botvieren.

Om erachter te komen of je nog steeds een Bill Kaulitz fanaatje bent, moet je de volgende vragen naar waarheid beantwoorden:

1)Slaap je nog steeds onder een Bill Kaulitz dekbed?
2)Droom je (nog) wel eens van Bill Kaulitz?
3)Speel je de Sims met een Bill Kaulitz poppetje?
4)Kan je over iets anders praten dan over Bill Kaulitz?
5)Fantaseer je wel eens dat jij en Bill samen op een onbewoond eiland wonen?
6)Zitten er leuke jongens in je klas?

Vraag 1: ja = 25 punten – nee = 1 punt
Vraag 2: ja = 25 punten – nee = 1 punt
Vraag 3: ja = 25 punten – nee = 1 punt
Vraag 4: ja = 1 punt – ja = 25 punten
Vraag 5: ja = 25 punten – nee = 1 punt
Vraag 6: ja = 1 punt – nee = 25 punten

Als je meer dan 80 punten hebt gescoord dan heeft deze cursus onvoldoende effect gehad en dan mag je nog niet stoppen, omdat je dan nog steeds aan een Bill Kaulitz verslaving lijdt.

1-25 punten

Goed zo, je bent genezen van je Bill Kaulitz verslaving. Wie weet ben je zelfs een TH hatertje geworden, dat is nou ook weer niet nodig. Probeer Bill zijn leuke kanten te zien en doe niet zo negatief. Het leven is te kort om te haten. Peace!

25-50 punten

Je bent op de goede weg. Je vindt Bill Kaulitz (nog steeds) leuk maar je bent niet meer hopeloos verliefd op hem. Je ziet in dat hij ook maar een mens is.

50-75 punten

Je bent nog steeds verliefd op Bill Kaulitz maar je hebt ook oog voor de jongens in je naaste omgeving. Ook al lijken ze niet op Bill, en ook al zit hun haar niet zo boeiend, toch staar je je niet meer blind op Bill Kaulitz. Er is hoop dat je over een tijdje verliefd wordt op een jongen in je naaste omgeving. Ga zo door!

75-105 punten, of hoger

Het gaat nog niet de goede kant op met jou. Je bent nog steeds verblind door de schoonheid van Bill Kaulitz en je hoopt nog steeds dat hij op een dag voor je staat. ’s Avonds beeld je je in dat hij naast je ligt en overdag praat je (in jezelf) tegen hem. Je verft je nageltjes nog steeds zwart en je overweegt een tongpiercing te nemen. Je moet nog leren accepteren dat popsterren gemaakt worden door de media en dat het beeld wat je van Bill Kaulitz hebt, niet realistisch is. Je moet nodig afkikken dus loop de cursus opnieuw door en begin weer bij de eerste les.

Een belangrijke tip om Bill Kaulitz in je leven te krijgen!

Als je alles gedaan hebt wat je in deze cursus geleerd hebt, dan heb je het volgende gedaan: Je hebt Bill brieven gestuurd in XL formaat om te zorgen dat je post aan hem opvalt, je hebt postpapier gemaakt om te doen alsof je journalist of persfotograaf bent, je hebt een spionagebeer aan Bill gestuurd en bespioneert hem elke dag, je hebt een Sims poppetje gemaakt die op Bill Kaulitz lijkt, je hebt een Bill Kaulitz look-a-like contest georganiseerd en je hebt een videoboodschap voor Bill gemaakt en op Youtube gezet… Als je dit allemaal gedaan hebt en nog steeds geen contact hebt met de echte Bill Kaulitz, dan heb ik nog maar een belangrijke tip voor je: je moet Bill Kaulitz in je leven photoshoppen. Dat gaat als volgt: je monteert foto’s van Bill Kaulitz en plakt hem in je leven. Dit klinkt misschien bizar maar het werkt wel. Hier enkele voorbeelden:



Bill en ik gingen vandaag gezellig shoppen. Hij kocht een leuk zwart T-shirt en voor mij kocht hij een roze jas van Dolce en Banana. Lief hè?



Ik was vandaag met Bill in de opnamestudio want hij heeft een liefdesliedje geschreven. Zijn nieuwe nummer heet ‘Ich bin die einzige für mich!’ Romantisch hè? Hij houdt net zoveel van Bill Kaulitz als ik.

Zoals je ziet kan je dus een heel leven met Bill Kaulitz bij elkaar photoshoppen. :) Aan de slag dus, en zet de foto's van jou met Bill op je weblog of hyves, zodat iedereen kan zien dat Bill Kaulitz jouw vriendje is. Veel succes! Je kunt ook een foto van jezelf aan mij sturen, dan zet ik je misschien naast Bill Kaulitz op de foto en monteer je in een van de volgende cursuslessen.

3 opmerkingen:

Anoniem zei

hey ik ben lie en ik ben verzot van bill kaulitz maar er is een klein probleem IK BEN NOG MAAR 11!!!weet jij een oplossing? ik volg deze cursus al van in het begin!!! ik ben er van overtuigd dat ik hem nooit zal krijgen maar toch blijf ik probeeren!!!aub vind er iets op!!!
grtjs lie

ps.weet jij soms een leuk geschenk voor bill???

Loetje de Casari zei

Beste anoniem,

natuurlijk weet ik daar iets op. Je wilt immers niet dat Bill Kaulitz met de politie in aanraking komt. Bill Kaulitz is 18 jaar, en voor de wet volwassen, en hij is zo'n braaf normaal mens, hij zou nooit iets met een meisje van 11 beginnen. Sterker nog, hij valt helemaal niet op meisjes van 11. Om je de waarheid te zeggen is hij nog niet aan een meisje toe. Dat komt mooi uit dus, want jij bent nog lang niet aan een man van 18 jaar toe. De oplossing ligt dus voor de hand: gewoon 7 jaartjes wachten, dan passen jullie goed bij elkaar.:) In de tussentijd is het verstandig om verliefd te worden op een jongetje van 12. Zoek er een die een tikkeltje op Bill Kaulitz lijkt en takel hem toe met zwarte haarverf en veel mascara, dan zal je je snel beter voelen. Succes! :)

Anoniem zei

heeeyy

ik probeer er alles op maar het lukt me niet echt, ik weet dat ik hem niet kan krijgen ..

maar ik ga er alles aan doen zodat ik hem wel krijg ..

ik volg uw advies op en probeer het zo goed mogelijk de laatste test heb ik gedaan en ik had de hoogste punten ,, dus ik moet overnieuw beginnen met de test ..


groetjes esmeralda .. (L)(K)