vrijdag 12 september 2008

Lieve schatjes

Ik heb jullie expres een weekje langer laten wachten op een update van dit weblog. Dat was nodig om jullie een tikkeltje af te laten kikken. Sommigen van jullie zijn zo waanzinnig verslaafd aan Bill, dat ik er echt iets aan moet doen om jullie een beetje tot kalmte te manen. Bovendien is het voor Bill ook niet goed, al die tweelingzielen die hem emotioneel stalken. Daarom heb ik besloten jullie een belangrijke opdracht te geven. Een opdracht om jullie liefde voor Bill Kaulitz van je af te schrijven.

De opdracht voor vandaag is: schrijf een liefdesbrief aan Bill Kaulitz op de website van schrijf en poeziecentrum voor gekjes en dwaasjes:

KASTEEL AVONDROOD

Links in het menu zie je daar 'brieven' staan. Plaats daar een liefdesbrief aan Bill, en dat mag gewoon in het Nederlands. Laat je helemaal gaan en lucht je hart, dan kan ik beoordelen hoe ernstig het inmiddels met julie Bill Kaulitz verslaving gesteld is en of mijn belangrijke levenslessen al enig effect hebben op jullie verliefde hersentjes.
Aangezien het me opgevallen is dat sommigen van jullie wel erg luie cursisten zijn, plaats ik vandaag voor straf geen foto van Bill.

Enfin, ik zie jullie liefdesbrieven aan Bill tegemoet op de website van Kasteel Avondrood.

8 opmerkingen:

Anoniem zei

heej
ten erst bnk blij met deze cursus
maar helaas het helpt nix wnt bn nog steeds smoor op hem en dat zal ik ook blijven.:P
maar die brief,joh die ligt al een jaar in mn kast (hb m nog nie kenne geven:()
maaar magk miss jhe msn ken je me nog meer helpe
(ma ik wil nie vn die verliefdheid af hoor:O,want hij is gewoon de ware)
nja iig top idee om deze cursus te beginne
xx

een meisje dat onwijs vn bill houdt (H)

Anoniem zei

Lieve Bill Kaulitz,
Ik wil je zeggen dat ik jou heel erg leuk vind.

Ik heb er gewoon geen woorden voor!!! :P

Anoniem zei

GEAKTE
ga je nog een keer verder? [a]
ik heb me echt stúkgelachen, man! ;D

Anoniem zei

Hahaa xD, deze cursus is echt hilarisch!
Ik hou misschien ook wel van Bill, maar dan op een deftige manier. Maar deze cursus is echt zoo grappig xD! Ik heb me echt al doodgelachen :D!

Anoniem zei

deze cursus is echt geweldig ik ben dan misschien nog steeds smoor op Bill, maar dat zal zo nog wel 100 jaar blijven. ik kan Bill echt niet uit mijn hoofd krijgen en ik ben er nu achter gekomen wat echte liefde is.
Bill I love you

Anoniem zei

Hyeee

Ik vind deze cursus echt helemaal fantastish , en dan nog te denken dat ik helemaal geen bill-fan ben.
geef mij maar Gustav ;].
je moet echt verder gaan.
met deze tips lukt het me wel mijn vrienden met bijde voetjes op deze aardbol te houden.
xx

Anoniem zei

IK BEN 12 HELP MIJ ! ik ben egt smoor op bill maar ik bn ng ma 12 !! help mij aub !!

Unknown zei

Oké, long overdue. Maar echt, wat een schrijftalent! Ik heb er van genoten, echt goed gelachen. Als je nog eens zo'n schrijfsels hebt, Let me know! X